Firma, którą prowadzimy, jest kompetentnym i doświadczonym partnerem mogącym sprostać wszelkim wymaganiom stawianym przez właścicieli nieruchomości.
W ramach ZARZĄDZANIA wykonujemy m.in. czynności:
1. ADMINISTRACYJNO-PRAWNE
- protokolarne przejęcie nieruchomości
- zawieranie umów: na dostawę mediów, świadczenie usług, roboty budowlane, wynajem części wspólnych
- opracowywanie projektów regulaminów, statutu, uchwał
- zwoływanie i prowadzenie zebrań
- windykacja zaległości
- doradztwo w zakresie zarządzania
2. EKONOMICZNO-FINANSOWE
- prowadzenie ewidencji księgowej, pozaksięgowej
- sporządzanie rocznych sprawozdań, CIT-ów, bilansów
- opracowywanie rocznych budżetów
- kalkulacja stawek i zaliczek
- rozliczanie mediów i kosztów zarządu
- kartoteka on line – monitorowanie stanu swoich płatności przez właścicieli
3. TECHNICZNE
- prowadzenie KOB i innej dokumentacji tech.
- zlecanie i nadzór nad przeglądami okresowymi, remontami, usuwaniem awarii i ich skutków
- wstępna kalkulacja kosztów prac rem-bud.
Wieloletnie doświadczenie oraz ciągłe doskonalenie posiadanych kwalifikacji jest gwarancją naszego profesjonalizmu.
Świadczymy usługi zarządzania i administrowania nieruchomościami, jak i doradztwa w tym zakresie, w sposób rzetelny, uczciwy i profesjonalny.
Posiadamy liczne certyfikaty potwierdzające wysokie kwalifikacje, w tym także w zakresie rachunkowości wspólnot mieszkaniowych.
Firma nasza posiada sprawnie funkcjonujące zaplecze biurowe przy ul. Kalwaryjskiej 9-15 budynek „KORONY” wraz ze sprzętem biurowym oraz oprogramowaniem wspierającym zarządzanie nieruchomościami. Współwłaściciele posiadają licencję pośrednika nr 2095 oraz licencję zarządcy nr 11038 nadane przez Prezesa UM i RM, jak również licencje nadane przez Krajową Izbę Gospodarki Nieruchomościami, a także liczne certyfikaty potwierdzające posiadane kwalifikacje. Od 2007 r. jesteśmy licencjonowanym użytkownikiem systemu Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej S.A., co znacznie poprawia ściągalność zadłużenia lokatorów. Jesteśmy zrzeszeni w Stowarzyszeniu Zarządców SZAN w Krakowie
Właściciele lokali w zarządzanych przez nas wspólnotach mają możliwość wglądu do indywidualnych kartotek i monitoringu stanu swoich płatności na platformie internetowej:
Gwarantujemy skuteczność oraz wysoki poziom świadczonych usług, takich jak.:
- przejmowanie nieruchomości zarówno od dewelopera, jak i od poprzedniej administracji / spółdzielni,
- kontrola dokumentacji i korekta rozliczeń po przejęciu nieruchomości
- egzekwowanie napraw budynku w okresie rękojmi,
- rejestrowanie wspólnot mieszkaniowych,
- księgowość wspólnot mieszkaniowych
- opracowywanie i wdrażanie procedur funkcjonowania wspólnot mieszkaniowych,
- doradztwo w zakresie efektywnego gospodarowania i eksploatacji,
- zawieranie umów z osobami, firmami i instytucjami obsługującymi nieruchomość,
- redukcja kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej,
- rzetelna i racjonalna gospodarka finansami
- rozliczenia finansowe po zakończeniu roku obrachunkowego,
- organizacja zebrań wspólnoty,
- przeprowadzanie przeglądów budynku (co pozwala zaproponować właścicielom harmonogram, jak również kosztorys ewentualnych remontów),
- przeprowadzanie kapitalnych oraz bieżących remontów etc,
- wdrażanie nowoczesnych rozwiązań proekologicznych dla nieruchomości.
Wynagrodzenie za nasze usługi uzależnione jest od zakresu usług, wielkości obiektu oraz jego stanu technicznego.